Welkom op onze clubavonden

Seizoen 2023 - 2024 start maandagavond 28 augustus, aanvangstijdstip: 20:00 uur.

Interne competitie (Systeem Keizer):
Intern speelt S.V. Reynaerde een drietal competities:

1) Het individuele clubkampioenschap.
2) De bekercompetitie volgens een Knock out. systeem
3) Een snelschaakcompetitie verdeeld over vier avonden.

Externe competitie:
Extern speelt S.V. Reynaerde met meerdere teams in de competitie van de Leidse Schaakbond - LeiSB. De externe teams voor het seizoen vindt u hier.

Toernooien en evenementen:
Daarnaast zijn er enkele bijzondere speeldagen waarop wij onze traditionele Kerst-, Paas-, en koppeltoernooien houden. Aan deze toernooien zijn natuurlijk, in de vorm van lekkernijen, feestelijke prijzen verbonden en ook niet-clubleden zijn op deze dagen van harte welkom.

Terugblik op een bijzondere toernooidag, ook wij kende Jeroen al heel lang en dank aan de Alphense Schaakclub die za. 10 juni 2023 het "Jeroen (Dubslim) Freijling herdenkingsschaaktoernooi met muziek! organiseerde, en een clubblad ter nagedachtenis uitgaf.

KNSB 150 jaar. De Koninklijke Nederlandse SCHAAKBOND (KNSB) is de oudste schaakbond ter wereld, maar "jong van geest", bestaat 150 jaar en viert deze bijzondere verjaardag het hele jaar door met jubileumactiviteiten. Schakers zin er in alle soorten en maten, ook bij jou in de buurt. (Nieuwkoopactiefweken) Lees meer: https://knsb150.nl/

2023: Wo. 20 sep. Ter Aar. Za. 23 sep. Zevenhoven. Wo. 27 sep. Langeraar. Za. 30 sep.2023: Noorden.

Schaakvereniging Reynaerde

Schaak-Off 2023? Tussen 15 september en 1 oktober vinden de lokale voorrondes plaats. Verschillende schaakclubs over heel Nederland organiseren de voorronde in deze periode. De regiofinales worden gehouden tussen 4 en 24 november, en de grote landelijke finale staat gepland op 2 december in De Bilt!